Ticker

6/recent/ticker-posts

Kılıçdaroğlu: Suriyeli ve Afgan kardeşlerimizi ülkelerine göndereceğim

  Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul'da Büyük Millet Buluşması'nda konuştu, "En geç 2 yıl içinde tüm Suriyeli kardeşlerimizi Afgan kardeşlerimizi ülkelerine göndereceğim" dedi.


Millet İttifakı Başkan Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi Genel Başkanı Ali Babacan, Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal, İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, İstanbul Maltepe'de düzenlenen "Büyük Millet Buluşması" mitinginde konuştu.

Orhangazi Kent Parkı'nda düzenlenen mitingde Millet İttifakı Başkan Adayı ve CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu çıktı.

Kılıçdaroğlu: 85 milyonun başkanı olacağım

CHP lideri ve Millet İttifakı Başkan Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, "Türkiye'de birlikte mücadele ettiğimizde çözülemeyecek sorun yoktur" diyerek şu konuşmayı yaptı:

"Ortak akılla yola çıktık. Türkiye Cumhuriyeti'ni bir kişiye teslim etmeyeceğiz. Birlikte ve birlikte yöneteceğiz. Akılla, irfanla yöneteceğiz. İlimle yöneteceğiz, ahlakla, erdemle yöneteceğiz." Baharı, barışı, huzuru getireceğiz, herkesi kucaklayacağız, kimseyi mağdur etmeyeceğiz” dedi. "Benim sarayla hiçbir ilgim yok, 6 liderin de sarayla ilgili bir merakı yok. Sizin gibi yaşıyorum. Sizin gibi yaşamaktan onur duyuyorum. Sizlerin oylarıyla ben Cumhurbaşkanlığı köşküne oturduğumda Allah bize nasip etsin, yerimiz Çankaya olacak. En geç 2 yıl içinde tüm Suriyeli ve Afgan kardeşlerimizi ülkelerine kavuşturacağımın sözünü verdim." Seni uğurlayacağız. Staj ve çıraklık merak etmeyin. Çok iyi biliyorum, çözeceğim. Çalıştın kazandın prim vermediler. Tüm haklarımı teslim edeceğim. Her kanunu uygulayacağız. Başkan olmamı istemeyen iki grup var. Onları tanımanı istiyorum. Önce 5'li Çeteler. Sandıklara gidin ve oy kullanın.

Yuhalamak kolay, en zoru sandığa gitmek. Yanında bir arkadaşını sandığa götürmek. Son seçimlerde Cumhur İttifakı'na oy vermiş birini ikna edeceksiniz. O zaman her birey gerçekten görevini yapmış olacaktır. Yüzbinlerce söz verdim. 5'li çetelerin yurtdışındaki parayı nereden getirdiğini biliyorum. Amerika'da gökdelenler inşa ettiğinizi biliyorum. Muhammed Ali Clay'in çiftliğini nasıl satın aldıklarını biliyorum.

Hepsini ama hepsini son kuruşuna kadar getireceğim ve bu millete vereceğim. Meral Hanım tek işlemden nasıl 1 milyar çekildiğini anlattı. Hepsini kuruşa getirip sana vereceğim. Kul hakkını yemem, kul hakkını yedirmem. Kul hakkını yemeyiz mi diyorlar? Kul hakkını yiyenin burnundan fitil getiririm.

Akşener: Çocuklar için sandığa gidelim

İstanbul'daki büyük mitingde İYİ Parti lideri Meral Akşener de konuşma yaptı. Akşener sahnede şu sözleri kaydetti:

"Bir Kemal'e bir Meral'e. Evet şimdi uzun bir zamandır ayaktasınız. Öncelikle bu meydanı doldurduğunuz için, şereflendirdiğiniz için, o kadar konuşmacıyı ayrılmadan dinlediğiniz için sizlere teşekkür ediyorum, haklarınızı helal edin. Cenab-ı Hak başta sayın Kılıçdaroğlu olmak üzere hepimizi utandırmasın inşallah. Sayın Kılıçdaroğlu'nu daha uzun süre beklmeyeseniz diye oldukça kısa konuşma yapacağım. 14 Mayıs Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı sayın Kılıçdaroğlu'nun 13. Cumhurbaşkanı olarak seçildiği, alkışlarla Çankaya Köşkü'ne götürdüğümüz bir akşam olacak inşallah. Ben de Başbakan Meral diyorsanız ya, öyle abidik gubidiklerle olmak istemiyorum, oylarımızla başbakan olmak istiyorum.




Yorum Gönder

0 Yorumlar