Ticker

6/recent/ticker-posts

BAE'nin Filistin'e yardımı sürüyor: Gazze'ye yeni yardım gemisi yola çıktı

 BAE, ABD Uluslararası Kalkınma Ajansı (USAID) ile iş birliği yaparak Gazze Şeridi'ne 1.166 tonluk yeni bir yardım sevkiyatı göndereceğini duyurdu.


Gönderilen yeni yardım gemisi, ABD, Kıbrıs Cumhuriyeti, Birleşmiş Milletler ve Avrupa Birliği gibi bir dizi uluslararası bağışçının ortak çabalarıyla, ajansın iş birliğiyle düzenlendi.

Gemi, Kıbrıs'ın Larnaka limanından Aşdod limanına hareket etti ve daha sonra Amerika Yakın Doğu'daki Mültecilere Yardım Ajansı'nın (ANERA) iş birliğiyle Erez kara geçişinden Gazze Şeridi'ne doğru yol aldı.

BAE, Gazze Şeridi'ndeki insanların karşılaştığı kritik insani koşulları hafifletmeye yönelik çabalarını sürdürmek için uluslararası ortaklarla birlikte çalışarak yardımın akışını, varışını ve mevcut tüm araç ve yöntemlerle dağıtımını sağlama çabalarını yoğunlaştırıyor.

Deniz, kara ve hava yoluyla yardım göndermek, BAE'nin Filistin halkını destekleme konusundaki tarihi ve kesin bağlılığını temsil ediyor. BAE, Filistinli kardeşlere her türlü insani desteği sağlamaktan çekinmiyor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar