Ticker

6/recent/ticker-posts

Efes Antik Tiyatro'ya damga vurdu: Yalın'dan "Zalim" itirafı

 Ünlü şarkıcı Yalın, dün akşam "Bir Büyülü Gece" konseptli Efes Antik Kent konserlerinin üçüncü gününde enerjisiyle sahneye damga vurdu. Yalın, konserde Zalim şarkısıyla ilgili bir anısını anlattı.


Şarkıcı Yalın, dün akşam "Bir Büyülü Gece" konseptli Efes Antik Kent konserlerinin üçüncü gününde sevenleriyle buluştu.


Efes Antik Tiyatro'da 5 bin kişiyle bir araya gelen Yalın, "Ah Be Kardeşim" şarkısıyla sahneye çıktı.


İlk şarkısı sonrası, hayranlarını selamlayan Yalın, "Bizim bu Efes'teki dolu dolu 3. gecemiz, hayatımın 20 yılını sayenizde boş geçirmediğimi anlıyorum. Buraya gelmek hiç kolay değil biliyorum. Kıymet, değer veriyorsunuz iyi ki varsınız. Hepinize teker teker çok teşekkür ediyorum. Tam 20 senedir beraber şarkılar söylüyoruz hoş geldiniz" dedi.


Ardından "Bir Büyülü Gece" konserlerine özel defterler hazırlattığını söyleyen ve seyircilere uzatan Yalın, sevenlerinden dileklerini isteklerini yazmalarını istedi.


Ardından "Sesinde Aşk Var", "Sonsuz Ol" söyleyen Yalın, her akşam çektiği bir selfie videoyu "Zalim" şarkısında çekti.


"Sene 2004…" diyen Yalın, her yerde o şarkının çaldığını ifade etti.


Kendisine şöhreti getiren Zalim şarkısıyla ilgili bir anı da anlatan ünlü şarkıcı, "O zaman fotoğraf yok, klip yok. Şarkı patladı ve her yerde çalıyor. Bir gün o dönemki plak şirketimden çıktım ve taksiye bindim. Takside radyoda çaldı şarkı, ben tabi çok mutlu oldum. Tam o ara taksi şoförü 'çok seviyorum bu kızın şarkısını' dedi. Ben bozuldum, indim taksiden. Sonra da bu şarkıya bir klip çekelim" dedi.


Sevilen şarkılarını birer birer seslendiren Yalın, "Meleklerin Sözü Var"ı söylerken birçok evlilik teklifi olması üzerine şu ifadeleri kullandı:


“2-3 gündür aldığım sevabın haddi hesabı yok. Umarım çok mutlu olursunuz. Mutluluğunuzda bizim şarkılarımızın da payı vardır. Benim çok iyi bir seyircim vardır, herkes birbirine yardım eder. Sadece mutlu olalım, 2-3 saat ne kadar güzeldi diyelim. Mutlu olmak için beni seçtiğiniz için teşekkürler."


Sonrasında Sezen Aksu'ya ait "Biliyorsun" şarkısını söyleyen Yalın, 20 yıl boyunca Aksu şarkısı söylemediğini ve bu şarkıyı yalnızca konserlerde söylediğini ifade etti.


Gece boyunca enerjisiyle sahneye damga vuran Yalın, yaklaşık 3 saat sahnede kaldı. Ünlü isim, perfomansı boyunca dinleyicilerinden büyük ilgi gördü. Tüm şarkılarına dinleyenlerin de eşlik ettiği konser, alkışlarla sona erdi.




Yorum Gönder

0 Yorumlar