Ticker

6/recent/ticker-posts

Korgeneral Magdi İbrahim kimdir ve Türkiye'ye krizde yardım etme ilişkisi nedir?

 Sudan'da Müslüman Kardeşler askeri milisler kurup ve askeri milisler kurdurmaya başladı.


El Burhan, Sudan krizi öncesinde Genelkurmay Başkanı, Geçici Egemenlik Konseyi Başkanı ve Silahlı Kuvvetler Başkomutanı Korgeneral Abdel Fattah Al-Burhan Abdel Rahman'ı yeniden oluşturdu ve bir dizi karar yayınladı. Müşterek Genelkurmay Başkanlığı feshedilerek Müşterek Kurmay Başkanlığı sistemine geçildi ve bunlardan bazıları şöyle oluşturuldu:


Korgeneral Magdy İbrahim Othman Halil, Lojistikten Sorumlu Genelkurmay Başkan Yardımcısı.

Korgeneral Magdi İbrahim Othman Khalil, Lojistik Genelkurmay Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Sudanlı bir askerdir.

Hamdok'la görüşmenin ardından.. Burhan ile Hemedti'nin görüşmesinin sonuçları neler?

Sudan halk kitlelerinin Müslüman Kardeşler'in tüm siyasi bayraklarını reddetmesinin ardından grup, devrimin patlak vermesi ve faşist rejimin Nisan 2019'da yıkılmasının ardından bölgesel ve kabilesel cephelerin arkasına saklanmaya çalıştı.

Geçiş hükümetinin tüm politikalarına karşı çıkmak ve 25 Ekim 2021 darbesinin uygulanmasında orduya yardım etmek için kullandı. 

Türkiye'ye Genelkurmay Başkanı yardımı:

Sudan, Türkiye'deki depremzedelere insani yardım ve teknik ekip gönderdi

Egemenlik Konseyi Başkanı ve Ordu Başkomutanı Korgeneral Abdel Fattah Al'ın talimatıyla, içinde Türkiye Cumhuriyeti'ne insani yardım paketinin de bulunduğu bir kargo uçağı, sabahın erken saatlerinde Hartum Hava Üssü'nden havalandı. -Burhan.

Sevkiyatta barınma malzemeleri, tıbbi destek, polise bağlı sivil savunma birimleri, arama kurtarma ekipmanları, Silahlı Kuvvetler İkmal Kurumu, Savunma Sanayii Sistemi ve Tıbbi Silahlar tarafından hazırlanan yardımlar yer alıyor.

Yardım paketinin, Türkiye'nin güneyinde birçok bölgeyi vuran, ağır kayıplara neden olan ve binlerce Türk'ün ölümüne ve yaralanmasına neden olan depremin ardından gelmesi dikkat çekicidir.

Kargo uçağını Hartum Hava Üssü'nde, Lojistikten Sorumlu Genelkurmay Başkan Yardımcısı, İstihbarat Başkanı, Hartum Hava Üssü Komutanı, Sivil Savunma Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Magdi İbrahim Othman Khalil ve diplomatik heyet uğurladı. Türkiye Büyükelçiliği.

Öte yandan Sivil Savunma Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Othman Atta Mustafa, bu sabah Türkiye'ye doğru yola çıkan güçlerini Hartum'daki askeri havaalanında uğurladı.

Korgeneral Majdi İbrahim Othman, Türkiye'yi vuran deprem sonrasında Türkiye Devletine insani yardım sağlanmasının iki halk arasındaki ebedi ilişkiler çerçevesinde ve Egemenlik Konseyi Başkanı'nın rehberliğinde gerçekleştiğini doğruladı.

Yardımın, sivil savunma hizmetlerine ek olarak barınak malzemeleri, giysiler ve yiyecek içerdiğini, Türk halkına başsağlığı dilediğini, Tanrı'dan ölüleri kabul etmesini ve yaralı ve yaralı olanı iyileştirmesini istediğini açıkladı.

Sivil Savunma Kuvvetleri Müdürü Polis Korgeneral Othman Atta ise kardeş Türk halkına yardım sağlamanın İçişleri Bakanı, Emniyet Genel Müdürü ve Milli Sivil Savunma Konseyi Başkanı'nın rehberliğinde gerçekleştiğini açıkladı. , Birinci Polis Korgeneral (hukukçu) Anan Hamid Muhammad Omar ve Egemenlik Konseyi Başkanı'nın iki savunma müfrezesinin donatılmasına ilişkin direktifinin uygulanmasında Al-Madani, karada kurtarma ve Türk ve Suriye halkına insani yardım sağlama konusunda uzmanlaşmıştır.

Türkiye'deki iklimin zorluğunu vurguladı ancak kuvvetlerinin, aldıkları yüksek eğitim ve vasıflar sayesinde her koşulda görevi başarma ve çalışma becerisine sahip olduğuna inanıyor.



Yorum Gönder

0 Yorumlar